Uppdatering fran Sydney.

Idag tog vi oss en promenad in till centrum, vilket endast tar cirka 15minuter fran Kings Cross dar vi bor.
Kollade runt lite i affarer, borjar finnas mycket host och vinterklader nu. Kanns aningen skumt med vinterklader i maj
men det funkar ju det ocksa. Ar man pa andra sidan jorden sa ar man. da ar i princip allt tvartom.

Ska snart ta och fixa lite middag pasta och kottfarsas star pa varan meny, riktigt gott faktiskt.
Men vi har nast intill foratit oss pa det, har inte allt for varierad kost. Men ar man en fattig backpacker sa ar man :p
Yve ligger och ser pa nagon film som inte intresserade mig alls, sa jag sloar vid datorn en stund.
Har man gratis internet ska det utnyttjas till fullo.

Pa senaste har vi sett en massa film faktiskt, finns filmhyrningsmaskiner utanfor matvaruaffarerna har och vi upptackte att forsta filmen man hyr ar gratis och anvander man olika kontokort sa far man gratis for varje sa jag, yve och becci hyrde 2filmer var. Sa hittills har vi hunnit se The sisterhood of the travellingpants 2, Twillight, Stepbrothers, The Women, Marley and me, The bunny. Kanske inte dom basta filmerna alla ganger men heelt okej faktiskt och GRATIS, det ar ju det som ar huvudsaken. Borde finnas nagonting sadant i sverige ocksa, for annars kostar det bara 2.99dollar per film vilket ar ca 18kr, och de ar ju nya filmer till och med.

Jeo jeo, annars sa vet jag inte om det finns sa mycket spannande att beratta for tillfallet.
Magen kurrar och vi ska och kopa Goon (Billig bag in box) snart, har inte druckit pa ett tag sa vi ska ut i kvall.
Finns alltid natt stalle med gratis intrade och gratis drinkar vilket inte ar fy skam.

Hola bandola!

/Mallan ballan och Yvsan


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hallå där :)



Hur går det mer era flygbiljetter då? Har det löst sig ännu?

Jag sitter för tillfället hemma och pluggar (chockerande va?!), haha. Snart terminens sista tentaperiod, puuh. Sen när det är över, och framförallt när körkortet är över, ska jag också köpa vin och bli askalas... hihi, det ni! Ska vara på lyset från morgon till kväll en heldag, ensam om jag så måste ;) Bara för att körkortet är ett jäkla pain in the ass! Viiiin, hoho! ;) Ni är så välkomna att joina mig, om ni är hemma tills dess vill säga.



Saknar er! Luleå är lite tomt =(

Pussar och kramar. /Emilia

2009-05-10 @ 19:33:15
Postat av: Johanna Lindberg

Hi!



Kom hem så gör vi lule i sommar =)

Trade a halvhjärtad vinter mot en halvhjärtad sommar.. jag saknar er. Tusen kramar från Johanna Li

2009-05-11 @ 16:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0